Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op keyboard.startpagina.nl

Manual gem ws1 keyboard workstation

• kees.nijssen@upcmail.nl

wie kan mij helpen aaneen copy Manuel gem ws1 graag compleet hierbij min dank

• Aldré

hallo,

wie kan mij helpen aan de gebruiksaanwijzing voor een keyboard , merk GEM, type PX3?

ook een mogelijkheid: even inscannen en toemailen.

Wie kan me helpen?

Alvast hartelijk dank.

met een vriendelijke groet van Aldré Greven

• van Angelen

Ik heb de handleiding voor de Gem PX3

Ik zou hem kunnen inscannen.

Mvg Liesbeth

• marianne

Wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing voor het keyboard GEM WS 1?

• renne

kun je mij ook helpen aan een nederlandse handleiding van de gem ws 1 of een linkje waar ik hem weg kan halen

gr r westera 0629102137

• Richard

Hallo Liesbeth,

Zou je de handleiding voor de Gem PX-3 ook naar mij kunnen e-mailen? engineer (at) uttweakers.net

Bedankt!

Mvg Richard

• ga van den adel

hoe kan ik een nederlandse handleidind van de gem wx2 weg halen of douwnloden. 06-53323090

• Josette

Ik sluit me aan in de rij, Richard, zou jij me de manual willen sturen? Vriendelijke groet, Josette

• marianne

Wij hebben een als nieuw WS 1 keyboard werkstation te koop . geheel compleet met 2 pedalen , verstelbare standaard en gebruiksaanwijzing.

• hans

hallo marianne zou ik misschien een copy mogen van de handleiding ik zou er erg blij mee zijn hoeft niet voor niets met vr gr en bijvoorbaat dank hans